Review Allview V2 Viper X+

Review Allview V2 Viper X+

Despre Allview V2 Viper X+ se pot spune foarte multe lucruri insa poate cel mai important este ca este un smartphone oferit de catre un producator din Brasov-Romania, prezent pe piata de profil de cativa ani buni. Desi asta nu mai este "breaking news", este totusi un criteriu care pentru multi romani conteaza si daca adaugam acest argument faptul ca Allview V2 Viper X+ este un smartphone 4G LTE, deja cred ca v-am convins ca merita vazut/testat/cumparat.

Sa lasam insa nationalismul la o parte si sa vorbim despre acest smartphone de la Allview - V2 Viper X+.

Desi are un pret care poate parea ridicol in comparatie cu preturile smartphone-urilor de top (~1300ron) vine cu o echipare care il face foarte atractiv pentru cei care fie nu isi permit un iPhone sau un Samsung, sau pur si simplu nu vad motivul pentru care sa plateasca pretul cerut de cei doi giganti pentru telefoanele oferite.

Fiind un smartphone Dual SIM dispune de un al doilea soclu de tip hibrid in care utilizatorul poate folosi un card de memorie SD sau un al doilea SIM GSM.

Asadar Allview V2 Viper X+ vine dotat cu un display HD AMOLED de 5.5 inci capabil de o rezolutie HD 720x1280 pixeli a carui calitate impresioneaza de la primul contact. Procesorul Cortex A53 cu 8 nuclee de 1.3GHz cu care este echipat face cu succes fata unui numar impresionant de aplicatii si reuseste sa mentina consumul de energie destul de scazut.

Procesorul grafic Mali-T720 asigura o performanta destul de buna in ceea ce priveste aplicatiile care necesita procesare grafica, in special jocurile. Acest procesor grafic avand un raport performanta/pret foarte bun s-a impus pe majoritatea smartphone-urilor din zona de mijloc a pietei. Cele doua procesoare completate de o memorie RAM de 3GB sunt capabile sa asigure functionarea in conditii optime a majoritatii aplicatiilor de care un utilizator obisnuit ar putea avea nevoie.

Camera principala a smartphone-ului Allview V2 Viper X+ este dotata cu un senzor de 13MP (f2/0) si este capabila sa inregistreze la rezolutie HD 1080p/30fps. La capitolul fotografii se comporta destul de bine, avand insa dificultati in focalizarea si fotografierea in conditii de iluminare scazuta. In ceea ce priveste camera secundara, aceasta este dotata cu un senzor de 5MP si poate prelua imagini la o calitate absolut decenta.

Plusuri si minusuri

Ne place Nu ne place
PretulSlot hibrid SDCard/DualSIM
Camera principala de 13MP
Performanta

Concluzii

Putem spune despre Allview V2 Viper X+ ca este un smartphone care ofera un raport calitate/pret excelent si il face sa fie unul dintre cele mai atractive telefoane pe piata din Romania, in special in zona de mijloc.